23 Eylül 2009 Çarşamba

kronoloji...

istanbul'un en güzel yerleri ve kronolojisileri
29 ekim 2008-üsküdar-beykoz
9 ya da 10 aralık 2008(bir bayram günü)-taksim-karaköy-kabataş
18 aralık 2008-gidemeyiş
19 ya da 20 aralık 2008-gidiş
23 nisan 2009-dönüş (yine bir bayram) - çocuk bayramında çocuklar gibi şen olma hali
6 mayıs 2009-esenyurt-hayatı bayram sanma
7 mayıs 2009-beşiktaş-ortaköy-bebek-kabataş-yüzleşme
7 mayıs 2009-23 eylül 2009 01.52-İstanbul'un her yeri-hala sessizlik...
arada atılması gereken başka tarihler de ne yazık ki var, 2 kere de florya var...

bu bayramda da gene çok fazla yokluk çektim, bir kısmını yazacağım ama onlar da yarına kalsın...
bir bayram daha bitti, bundan sonra hep iyi, mutlu, huzurlu bayramlar olsun, herkes için...

hala nedensizce buruk bayram çocuğu
egi

5 yorum:

gns dedi ki...

nedensizse burukluğu kaldırmak için bişiler yapılmalı artık sanki..

bayramlar hep iyi, mutlu ve bol kahkahalı olsun :)

egi dedi ki...

hımm nedensiz olduğunu yediysek problem yok :))

gns dedi ki...

yemiş gibi yaptık diyelim :)

zilsizzarife'nin yeri dedi ki...

normalde hiç önemsemediğin tarihler nasılda önemli hale gelmişler.Ama belkide geçmişte bırakmalı,geçtiği için ...
Önümüze bakmalı ne dersin?
Mea'nın dediği gibi hep kahkahalı zamanlar geçsin:)

egi dedi ki...

zilsizim var ya geçmişte kalsın yorumunu o kadar doğru bir zamanda okudum kiii, nerdeyse geçtiğini unutup devam ediyordum, beni durdurdun çooook teşekkür ederim gene hem sana hem meama...
bol kahkahalı günlerde hep birlikte olmak dileğiyle, sizi seviyorum :))