9 Mayıs 2009 Cumartesi

cevapsız sorular...

cevapsız sorular...

birden ay ışığını kesti
bide sen çok değiştin
yaşananlar hiç yaşanmamış gibi
söylenenler hiç söylenmemiş gibi

birde sen karsıma geçtin
başka biri var bir var dedin
inanamamdım bittiğine
inanamamdım gittiğine

ne sen baktın ardına ne ben
hep ayrı yollarda yürüdük
sustu bu gece karardı yine ay
kaldı geriye cevapsız sorular
uyandıgında onu ilk kim görecek
bıraktıgım düşü kim büyütecek

her sabah kaybolup giden
bir rüya gibi oldun artık
geceleri beni bekleyen
gündüzlerimi zehir eden

ne sen baktın ardına ne ben
hep ayrı yollarda yürüdük
sustu bu gece karardı yine ay
kaldı geriye cevapsız sorular
uyandıgında onu ilk kim görecek
bıraktıgım düşü kim büyütecek

ne sen baktın ardına ne ben
hep ayrı yollarda yürüdük
sustu bu gece karardı yine ay
kaldı geriye cevapsız sorular
uyandıgında onu ilk kim görecek
bıraktıgım düşü kim büyütecek

bu ara manga dinleyerek geçiyor günlerim, gene onlardan müthiş bir şarkı, gene sözlerini buraya yazdım ama kendisini de ile dinleyin de derim...

zor dönemlerde insanın düşüncelerine, hislerine tercüman olan şarkılar vardır, bu da onlardan biri işte, aynı dediği gibi, "ne o baktı ardına ne ben baktım, cevapsız sorularla kaldım, sorularım da cevaplarım da onun ilgisini bile çekmedi..." ve hiiç cevabım olmayacak...

bir yandan duygusal açıdan bu kadar yoğun bir dönem geçirirken, hatta annemin yanında dayanamayıp, bir kaç damla gözyaşı dökerken, bir yandan da çevrede ne dertler var ben neyi dert ediyorum diyorum. bu konuyla ilgili başka gözyaşı dökülmeyecek!!! ilk ve son gözyaşlarıydı onlar...
karman çorman
egi

3 yorum:

gns dedi ki...

manganın albümünü yolladığımda söylediğim şeylere pişman olmak üzereyim..sana cevapsız sorular ve hayat bu işteyi arka arkaya dinle demiştim..bu kadar etki edeceğini ve çuk oturacağını bilemedim..şarkılar acıtsa da çok şey anlatsa da sonunda eskirler bunu unutma..

zilsizzarife'nin yeri dedi ki...

Sen kafanda ve normal yaşamda son noktayı koyabildikten sonra şarkılarda acıtmıyacak canını, o kristal tanelerde akmayacak bir daha...

egi dedi ki...

hakikaten manga o kadar çuk oturdu ki şu zamanlarıma, sanki ben yazmayı becersem aynıları çıkacak:)
ama bu dönemi biraz daha kolay atlatmak için şarkıları eskitmek, unutmak, artık dinlememek gerektiğine karar verdim, daha az acısın diye şimdilik elimden gelen bu...
son nokta da zamanla konacak, her gün daha az acıyacak...
iyi ki varsınız, iyi ki yanımdasınız...