8 Haziran 2012 Cuma

boşluk..

kendimi kocca bir boşlukta hissediyorum.. ne yapıyorum, ne yapmalıyım, ne yapıcam, neler oluyor, ne olacak, hepsi soru işareti hepsi muamma.. hazırlamam gereken cv ler varken, boooş boooş saatlerce oyun oynarken buluyorum kendimi.. zamanın bereketi yok, paranın bereketi yok.. acayip bir ruh halindeyim.. çözemiyorum.. ama yanlış anlaşılmasın geçen pazar ile ilgili bir durum değil.. bu daha hayata dair kalple alakası yok.. yapmak istediklerim, okumak istediklerim var ama zaman yok, nasıl oluyor da yok.. oyun oynarken neyin hırsını alıyorum hayattan? hayatta kazanamadıklarımı, oyunda hep birinci olunca yeri dolmuş gibi mi hissediyorum acaba.. çok net olan bir şey var ki o da bir şey bilmediğim...
iş boş, kafa boş, hayat boş, cep boş, kalp boş, beyin boş, zamansa kocca bir boşluk!

kara delikte..
egi

Hiç yorum yok: