24 Mayıs 2012 Perşembe

garip

hayat garip.. zaman garip.. insanlar garip.. ben hepsinden garip.. işsiz, güçlü biriyken bu yoğunluğuma, karışıklığıma şaşıyorum.. güçlü olmak doğru mu yanlış mı yargılıyorum.. zamanın nereye gittiğine bakakalıyorum.. insanların, insanlığın nereye gittiğine bakakalıyorum.. böceklere, öküzlere şaşırıyorum hala.. hatta bazen lanet ediyorum.. garipsiyorum.. tam ne olduğunu hatırlayamadım ama bu garipsemek sözü ile ilgili de bi anım ve hatta yazım vardı ama şimdi arşiv karıştıramayacağım.. ne yaptığımı, ne yapacağımı, ne yapmam gerektiğini, ne yapmak istediğimi, ne yapmak istemediğimi, ne yapılması gerektiğini, ne yapmamın beklendiğini, ne yapmamın istenmediğini ve daha neleri neleri bilmiyorum... bi şarkı dinliyorum, başkalarına dinletiyorum, sonra o başkaları gidiyor, şarkıyla kalıyorum, sonra bi başkası geliyor, gene aynısı.. sıkılıyorum.. garipsiyorum.. gene manga dinliyorum, manga sanki benim blog dostum.. ama onlar da benden farksız devamlı aynı şarkıları pişirip pişirip koyuyorlar, ben de her defasından ilk duyduğumdan hissettiğimden, son duyduğumda hissettiğime doğru gene filmleri başa sarıyorum.. arşive gitmeyeceğim dedim ama kayboldum bile arşivin derinliklerinde.. üzüldüm kendime.. arşiv dönüşü devamı gelecek.. ve eminim ki başı sonu farklı veya sadece aynı şeyleri tekrar eder olacak.. tıpkı hayat gibi tekrar tekrar tekrar..


eveeet gecenin 4ü oldu ve arşiv kontrolü bitti.. resmen aynı cins insanlar bana devamlı aynı şeyleri yaşatmış, sonra da ben hep üstüne manga dinlemişim :))) napıcam mangayı hayatımdan mı çıkarıcam düze çıkmak için :)) 


neyseee bu ara kendi dertlerimde değilim bir böceği ezme isteği var içimde sadece.. hem de kossskoccaman bir istek.. şerefsizzzzzzzzzz... ahhh ahhh daha neler yazılır da... nasıl oluyor da oluyor böyle şeyler... nasıl oluyor da... hayatında istediğin en çok şeyi böcek istemiyor diye yok etmek.. ve böcekli hayata devam etmek.. söylenecek söz çok ama söylenecek söz yok..


ben ne oluyorum.. ne yapıyorum.. ne yapacağım.. zaman bilinçsizce akıp gidiyor.. ne olacak böyle? sonum nereye varacak? 


klasik gene egi soruları.. bitmiyor ne yapayım.. hoş soru biterse hayat da biter ama ben de diğer kızlar gibi bugün ne giysem gibi sorular sorsam? olmaz mı?


offff offff karışık işte her yer, herkes, her yan, her köşe, her bucak, her hayat... 


sihirli değnek bekleyişinde gecenin 4ünde..
egi

Hiç yorum yok: