7 Mayıs 2010 Cuma

dönüp duran tarihler..

zaman bir yandan çook hızlı geçiyor, bir yandan geçmek bilmiyor, bir yandan acının ilacı, bir yandan acıyı arttırıyor..
bundan tam bir sene önce gece belki de bu saatlerde büyük bir heyecan vardı, günün doğmasını dört gözle beklemiştim..
ne garip hatırladım gene bu gece de güzel bir topluluğun içine gideceğim gün doğunca gene heyecan var içimde..
hepsi farklı heyecanlar, hepsi farklı hisler, hepsi farklı kişiler..
hayat her şeye rağmen devam ediyor işte, arada yalpalayıp düşüyoruz, ama bir sene kabusumuz olan bir gün bir diğer sene cennet tadında geçebiliyor..
bütün günlerin cennet ya da şu ara çok taktığımız gibi bahar havasında geçmesini diliyorum.. herkes için.. hayatta bazı kararlar veren herkes için.. günlerin bir adının olmasın, ayların adının olması fark etmiyor.. bir şeyler bir şeyleri hatırlatmak için hep bahane oluyor.. gün gelecek acı veren şeyler unutulacak ama bende bu tarih hafızası varkeeen ben daha çoook yazarım, ay dönümü, gün dönümü, yıl dönümü :))))
Alllah akıl fikir versin bana, hayattaki daha önemli şeyleri akılda tutmamı sağlasın ve baharımı getirsin:))
geçmişe ve geleceğe yolcu egi

Hiç yorum yok: